Son Yazılar
recent

ÇİZGİ ROMANLARI NASIL OKURUM?


Merhabalar, yeni çizgi roman okumaya başlamış olan -ya da başlamak isteyen- arkadaşların sık sık sorduğu “bunları nasıl açacağım” sorusunu gidermek için bu yazıyı hazırlamaya karar verdim. Blogun ilk yazılarından birisi de bununla ilgiliydi ama gerek yazım hataları, gerek söz konusu programın bir sürü yeni alternatifi bulunması sebebiyle o yazıyı bir nevi “remaster” etmek istedim.

Aşağıda en çok tercih edilen cbr okuyucularını sıraladık. İşletim sisteminize göre en çok hoşunuza gideni seçebilirsiniz.

(Program isimlerine basarak indirme sayfalarına ulaşabilirsiniz.)

WINDOWS İÇİN PROGRAMLAR

MAC İÇİN PROGRAMLAR

LINUX İÇİN PROGRAMLAR

ANDROID İÇİN UYGULAMALAR
COMICRACK
(Ben bunu kullanıyorum, size de öneririm)

IOS İÇİN UYGULAMALAR

WINDOWS PHONE İÇİN UYGULAMALAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.